söndag 1 maj 2016

Nu är det ny månad och det sista aprilkortet jag gjorde var detta!


Ett kort till en man i hans bästa år. En livsnjutare! En man som alltid ställer upp i alla lägen, en sann hjälte genom livet. Detta kort gav jag och mina syskon till vår älskade pappa <3
Kortets mönstrade papper var ett färdigt motiv med lite 3D effekt. Sen har jag stämplat texten grattis och texten tack för att du alltid ställer upp, i en brun färg. Jag har även stämplat en vinöppnare i damma bruna stämpelkort. Till det fick det bli ett passande band och ett blomsterarrangemang. Ett härligt, manligt men ändå vårigt kort. Jag är nöjd med resultatet!

Nu fortsätter en härlig månad med födelsedagar, trädgårdsfix, grillkvällar, vänskap, middagar, kärlek, värme mm. Njut av denna månad det ska jag göra och där emellan hinna scrappa såklart ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar