onsdag 20 februari 2013

Lite information....

Nu börjar det närma sig vår nästa månadsträff som är på tisdag 26/2 klockan 18.30-21.30 i GUSK-lokal i Uppsala. Där kommer vi tipsa lite om vad du kan använda dina spillbitar till och vi kommer ha lite rea på utvalda varor den kvällen. Månadsträffen är som vanligt gratis för medlemmar och kostar 50kr för icke medlemmar. Under kvällen finns det lättare förtäring/fika att köpa till liten kostnad.

Det finns fortfarande platser kvar på vårens första kurs.
Kursen är torsdagen den 14 Mars klockan 19-21 i Lilla Palettens lokal, i Skolsta. Kursen passar alla och är Påskinspiration med hjälp av stämplar och mixed media.. Kursledare Petra Svensson Tholin. Kursen har ett begränsat antal platser, max 8 deltagare. Anmälan sker till info@minlillabodskreativamotesplats.eu. Anmälan är bindande och sker senast 8/3!
Kursen kostar 350kr/deltagare, i avgiften ingår kursmaterial och fika. När du anmält dig får du ett bekräftelse mail av oss där det står lite mer detaljerad information och där det bifogas en faktura på kursavgiften. Skriv ditt namn, telefonnummer och ev. allergier (med tanke på fikabröd) vid anmälan.

Embossingskursen kommer vara den 3/4, återkommer med plats och tid när lokalen är bekräftad. Kursen kostar 350kr/deltagare och i avgiften ingår kursmateral och fika. När Anmälan sker till denna mail, dock senast 28/3.


Vår sommaravslutning kommer vara den 15/6 i Litslena bygdegård, klockan 9,00-så länge man orkar. Mer info om kostnad och kurser uppdaterar jag varefter jag får saker och ting bekräftade med eventuella kursledare.


Jag kommer hålla butiken hemma hos mig öppen imorgon (torsdag) mellan 15-18,30 och på fredag mellan 10-17. Jag bor strax utanför Enköping (Långtora-Nyby 5), jag kan skicka en vägbeskrivning via mail eller så når ni mig på 070-4384594. Välkomna!
 


Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar