söndag 23 mars 2014

Grattiskort av olika slag

Hej allihopa!
Här kommer lite inspiration från mig. Jag har gjort olika sorters grattiskort. De två översta korten hade jag med mig på ett firande i fredags. 

Det vänstra kortet var till en bonde som endast har John Deere traktorer. Han gillade kortet skarpt :-)
Det andra kortet som syns här nere till höger var ett kort till en tjej som gillar mat, vin och umgås med vänner. Jag gjorde kortet i ljusa färger då det börjar bli vår nu ;-) Mönstret bakom vinöppnare är ett eget stämplat textmotiv och vinöppnaren är också stämplade med versacolor Bamboo. Texten grattis är stämplad med svart stämpelfärg och sedan har jag doodlat runt kanten samt satt fast det med 3D-tejp.


Kortet här nedan är ett beställningskort jag fick i veckan och skulle levereras senast fredag. Beskrivningen från beställaren var att jag fick fria händer, men det skulle vara ett dopkort till en kille som skulle döpas till Melker.


Ha en fortsatt bra söndag allihopa. 
Vi har vår månadsträff idag, kl. 10-15 hemma där jag har butikens lager. Adress: Långtora-Nyby 5, Enköping. Kom förbi och kika i butiken eller pyssla en stund. Det finns begränsat antal med platser så först till kvarn gäller!! 50kr kostar det för icke medlem och träffen är gratis för medlemmar. 

Är du nyfiken på att bli mdlem kolla in på vår hemsida för mer information! På hemsidn hittar du även information, inom kort, om vår sommarträff som kommer vara 14 juni.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar