lördag 6 september 2014

Swap del 1

Hej allihopa!

Nu vill vi visa en swap som jag och Maggan har gjort mellan varandra. En swap innebär att man byter saker med varandra. Denna swap skulle innehålla 6stycken papper i storleken A4 (det kan vara småbitar men att det totala antalet motsvarar mängden av 6 A4), 1 annorlunda papper, band 1,5m, dekorationer, 5stycken die-cuts och stämplat motiv. I detta ingick också en skiss som jag hade ritat och den skulle följas till ett av de alster man gjorde.

Utifrån det innehåll jag fick av Maggan har jag skapat dessa alster nedan:







Det blev en LO bland alla kort i skapandet utifrån swapen.

Det här kortet är utifrån den medföljande skissen :-)
 
 
Maggan och jag har bytt en julswap nu i augusti som vi kommer visa på vår julträff i november. Så hoppas vi ses då :-) Mer info om den träffen finns på vår hemsida.
 
Vill ni någon gång vara med att swappa så brukar vi ibland på våra träffar ha en swap och skriva ut innan vad den ska innehålla. Allt som händer på respektive träff finns också med på vår hemsida. Har ni frågor hör av er!


Vill härmed bara önska er en trevlig helg och del 2 av swapen kommer i ett nytt inlägg under helgen, så håll tillgodo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar