söndag 15 mars 2015

Använd tapet!

Jag tycker det är roligt att använda mig av många olika material. Idag blev det tapet som mönsterpapper :-) och omslagspapper :-)) Jag har fått massa gamla tapetrullar av min farmor och dessa är roliga att ta fram och använda emellanåt. 

Såhär var det! Jag skulle iväg på 30års firande idag på eftermiddagen och personen i fråga gillar själv att pyssla och innehållet i presenten blev pysselmaterial så vad passar inte bättre då att slå in det hela i en härlig tapet!

Såhär blev det :-) såklart jubilaren måste få ett kort också i matchande stil :-))

Vidare sitter jag och funderar hur jag ska få tapeten att synas bra på kortet och personen gillar älvor så det är lite temat på dekorationerna som finns i paketet. Satt ett tag och funderade sen kom jag på att jag kan ha motivet som en älva och färglägga den med promarker. Till det kan jag använda mig av tapeten som mönsterpapper och endast lägga till punchinella och glitterpapper :-)

Såhär blev kortet:

Jag är nöjd med resultatet och jubilaren gillade det. Alltid extra kul att se mottagarens min :-)

Ha en fortsatt trevlig kväll och pyssla på ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar