fredag 15 maj 2015

Bröllop

Idag har jag och min man närvarat på vänners bröllop. Då fick jag tillfället i akt att göra en annorlunda present då de endast önskade sig pengar. 
Såhär blev presenten inklusive inslagen:


Kortet i paketet är ett så kallat bokkort och det är en effektfull vikning som är lätt att göra men ser svår ut :-)

Här kommer fler bilder på kortet jag gav bort idag:



Och insidan....


Ska på fler bröllop i år men liknande kort blir det inte pga att jag gillar att göra olika ;-) Lovar att visa alla!!

Kom ihåg vi har pysselträff på söndag bra att säga till om man kommer ifall man vill vara säker på en pysselplats. Butiken är annars öppen samma tider för allmänheten, 10-15 om man vill komma och shoppa!
Välkomna söndagen den 17/5 klockan 10-15!!!

PS. Hör av er om ni undrar något ds.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar