fredag 24 juli 2015

Bröllopstider

Såhär mitt i sommarn är det mycket bröllop på gång och imorgon var vi på det andra av tre stycken. Brudparet är nära vänner till oss så jag ville göra ett annorlunda kort som såg exklusivt ut. Jag visste att det skulle vara lite lila toner i bordsdukning så valde att kortet fick gå i lila nyanser. 
Såhär blev mitt kort:

Såhär ser kortet ut stående. Man öppnar kortet på vanligt sätt. Detta är fronten som blir som ett konstverk :-)
Kortet uppifrån! Det står olika ord som har med bröllopet att göra; the groom, the bride, passion, wedding...

Kortet ihopvikt såhär skulle det sett ut om man hade behövt skicka det. 

Jag tror brudparet gillade mitt kort. Jag vet att de kunde lista ut vem som hade gjort det utan att titta inuti vad som stod! Jag är nöjd med resultatet och denna vikning är både effektfull och rolig att göra, så den lär det bli fler gånger ;-)

Ha en fortsatt trevlig fredag därute!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar