söndag 3 april 2016

Varierande väder

Hej allihopa! I detta varierande väder så kan man ta tillvara på det gråa stunderna t.ex. vid regn :-) Det har jag gjort under veckan som gått. Såhär blev de två födelsedagskprt som ska ges i efterskott eftersom att jubilaren åkte utomlands när de fyllde.

Detta kort har jag använt två mönsterpapper. Till det ett tredje papper som är lika som det understa och ovan på det har jag stämplat ordet grattis! Till dekorationer har jag valt att använda ett sammetsband med hjärtan på, klistermärken som blir 50 och sen en blomma. Nästa kort....

Detta kort har jag använt mig av spillbitar på. Det är roligt att inland utmana sig själv att använda små bitar men ändå få ihop ett härligt kort :-) Detta kort blir till en bonde som gillar traktorer, framför allt John Deere!!

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar