måndag 5 januari 2015

Samma stämpel, annat kort


Hej på er allihopa! Snart drar vardagen igång igen för allihopa efter jul och nyår. Jag fick som jag skrev i tidigare inlägg att jag hade fått en beställning på nyårskort. Här kommer ett annat kort där jag använt samma stämpel men färglagt den med glitterlim och istället blev det ett bröllopskort till mina föräldrar som firar 30årig bröllopsdag idag.


Såhär set kortet ut:
Roligt att se hur samma stämpel blir så olika beroende på hur man använder den :-)


Fortsätt ha en bra kväll så ses vi kanske snart....

Vi startar vår nya termin med årets första pysselkväll torsdagen den 22/1 18-21, hemma hos mig (Långtora-Nyby 5, Enköping)! Den kvällen kommer vi ha halva priset på alla julprodukter. Vi kommer också ha en demo den kvällen, mer info om den kommer närmare.

Ha det bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar